مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد درخصوص گزارشات تخلف مبنی بر فروش 50 هزار تومانی «من‌کارت» گفت: درحال حاضر مشکلی در فروش من‌کارت نداریم و به‌طور متناوب عوامل فروش در قطار شهری و سوپر مارکت‌ها رصد می‌شوند و چنین موضوعی مشاهده نشده و ممکن است این اتفاق به‌صورت فردی و خارج از دامنه فروش رخ داده باشد به همین دلیل از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف با سامانه ارتباطات مردمی 137 اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 29 May 2022

به گزارش تابناک رضوی، "مهدی بدیع‌فرخد" درخصوص نحوه دسترسی شهروندان به «من‌کارت»، اظهار کرد: درحال حاضر «من‌کارت» با قیمت 15 هزار تومان عرضه می‌شود و هیچ مشکلی برای توزیع آن وجود ندارد و به تعداد کافی تهیه شده است.

وی افزود: در سال گذشته به تعداد کافی «من‌کارت» تهیه شده و طبق آمار تاکنون تا حد نیاز کارت در باجه‌ها و عوامل فروش توزیع شده است و همکاران نیز به صورت متناوب به باجه‌ها مراجعه می‌کنند تا در صورت کمبود، نسبت به تهیه آن اقدام شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در رابطه با گزارشات تخلف مبنی بر فروش 50 هزار تومانی «من‌کارت»، بیان کرد: به‌طور متناوب عوامل فروش در قطار شهری و سوپر مارکت‌ها رصد می‌شوند و چنین موضوعی مشاهده نشده و ممکن است این اتفاق به صورت فردی و خارج از دامنه فروش رخ داده باشد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف به سامانه ارتباطات مردمی 137 اطلاع‌رسانی کنند.

بدیع‌فرخد در مورد خرابی باجه‌های شارژ «من‌کارت»، خاطرنشان کرد: 744 عامل شارژ در سطح شهر علاوه بر دستگاه‌های موجود در قطار شهری و باجه‌های فروش وجود دارد که ممکن است گاها برخی از آن‌ها خراب شود که در صورت اعلام خرابی به سرعت برطرف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار