امام جمعه یزد با صدور پیام تسلیت انتقاد کرد؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تسلیت حادثه غمبار و اسفناک قطار مشهد - یزد، از مسئولان مربوطه خواست اهتمام جدی به خدمت‌رسانی مناسب به آسیب‌دیدگان و بررسی دقیق عوامل بروز این حادثه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 08 June 2022

آیت الله «محمدرضا ناصری» با صدور پیام تسلیتی اظهار کرد: حادثه غمبار و اسفناک قطار مشهد - یزد و جان باختن عده‌ای از هم استانی‌های عزیز خاصه زوار محترم حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) دل هر مسلمانی را به درد می آورد و غم و اندوهش را مضاعف می‌کند. متأسفانه این حوادث که بعضا ناشی از بی دقتی و سهل انگاری در تامین و حفظ امنیت خطوط ریلی و ناوگان مسافربری است، هر از گاهی تکرار شده و خانواده‌هایی را داغدار می‌نماید.

وی ضمن اعلام تسلیت درگذشت این عزیزان به مردم دارالعباده یزد به ویژه به بازماندگان و بستگان محترم مصیبت دیدگان، از خداوند بزرگ خواست آن مرحومان را با مولایشان علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) محشور و پاداش زائران حقیقی آن حضرت را به آنان کرامت فرماید.

امام جمعه یزد شفای کامل مصدومین و مجروحین این حادثه را از خداوند متعالی خواستار شد و در پایان تاکید کرد: توقع این است که مسئولین مربوطه در زمینه درمان و خدمت رسانی مناسب به آسیب دیدگان اهتمام جدی به عمل آورند و با بررسی دقیق عوامل بروز این حادثه و برنامه ریزی صحیح، مانع حوادث مشابه در آینده شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: امام جمعه ، تسلیت ، انتقاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار