رئیس شورای شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر این موضوع که کمیسیون ماده ۱۰۰ نیازمند اصلاحاتی اساسی است، گفت: اصلاحات کمیسیون ماده ۱۰۰ بایستی در جهت رضایت شهروندان و کاهش مشکلات شهرداری باشد.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 11 June 2022

«عزیزالله سیفی» در این رابطه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شورای انقلاب تصویب کرد که در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، می‌توان برخی تخلفات جزئی ساختمانی را با اتخاذ جریمه حل کرد.

وی با بیان این که در جلسات این کمیسیون، نمایندگانی از دادگستری، وزارت کشور و شورای همان شهر حضور دارند، گفت: هرچند این نمایندگان توان حداکثری خود را برای صدوری آرای عادلانه به کار می‌گیرند اما این کمیسیون برای بهبود عملکرد، نیازمند اصلاحاتی اساسی است و اصلاحاتی که تاکنون در کمیسیون به نتیجه رسیده، مسائل موجود را نه تنها حل نکرده بلکه کار را سخت‌تر کرده و سبب افزایش مشکلات در شهرداری‌ها شده است.

رئیس شورای شهر یزد گفت: از کمیسیون شوراها انتظار می‌رود، یک بار دیگر این اصلاحات را مورد بازنگری قرار دهد؛ ضمن این که نظرات شوراهای سراسر کشور هم اعمال شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، سیفی در پایان گفت: شهرداری و شورای شهر یزد در این خصوص نشستی مشترک برگزار کرده و نظرات تکمیلی خود را برای اصلاحیه کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال کرد و امیدواریم قانونی در این خصوص تصویب شود که برای مردم مفید باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار