بیش از 50 اثر محتوایی ویژه عید غدیر در طرح ایستگاه صلواتی تولید محتوای دیجیتال تولید می شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ 14 July 2022

به گزارش تابناک رضوی، حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک درباره این طرح گفت: این نذر فرهنگی در راستای تولید محتوای دیجیتال متناسب با غدیر برای انتشار در فضای مجازی با همکاری تیمهای تولید محتوا اجرا می شود.

وی افزود: در قالب یک هفته زمان ثبت نام طرح، بیش از 45 گروه مختلف برای استفاده از استودیوهای صوتی و تصویری هشتگانه نیتک اعلام آمادگی کردند که پس از برگزاری جلسات مشاوره و منتورینگ تیمها، ایده های 22 تیم یا فرد به مرحله اجرا رسیدند.
بحرینی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان روز پنجشنبه بیش از 45 اثر در قالب این طرح ضبط و تا روز یکشنبه در فضای مجازی ارائه گردد.
وی ادامه داد: در قالب این طرح خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک مجموعه استودیوهای خود را در روز 23 تیرماه جاری برای ضبط کلیپ ها، ویدئوها و برنامه های اینترنتی و... با موضوع غدیر بصورت کاملا رایگان در اختیار تیمهای مختلف قرار میدهد.
مدیرعامل خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک درباره قالبهای محتوای تولید شده در طرح گفت: محتواهای تولیدی در قالب ویدئوهای داستانی، سرود، شعرخوانی، نمایش عروسکی، مدیحه سرایی، ولاگ و نمایشهای فردی و گروهی و همچنین فایل های صوتی داستانهای رادیویی و پادکست بوده است.
بحرینی با تقدیر از افرادی که برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند، گفت: در کنار تیم نیتک، فریلنسرها و تیمهای همکار در این نذر فرهنگی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را تا حد امکان فراهم خواهند کرد.
وی همچنین از مشارکت 16 فیلمبردار و تدوینگر و 5 صدابردار، 2 نفر کارگردان و 2 ناظر کیفی برای این نذر فرهنگی خبر داد.
خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک بزرگترین پارک تولید محتوای کشور است که با ظرفیت 8 استودیوی صوتی و تصویری از سال گذشته فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار