گروه های جهادی تخصصی در یزد جهت تعمیر وسایل منزل سیل زدگان کار خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ 01 August 2022

«علی اصغر سلمانی» فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد در این باره گفت: پس از تخلیه آب و وسایل از منازل سیل زدگان از صبح نهم مردادماه، ۱۰ گروه تخصصی در شهر یزد کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: فعلا سه مکان ثابت در مسجد حضرت ابوالفضل اکرم آباد (ع) ، حسینیه ثارالله واقع در بلوار شهید پاکنژاد و یک مدرسه در محله یعقوبی را برای شست و شوی فرش ها در نظر گرفتیم.

سلمانی اضافه کرد: پنج منطقه در شهر یزد را نیز برای کارگاه تعمیر رایگان لوازم خانگی در نظر گرفتیم که سه کارگاه در حال تجهیز و منتظر دو کارگاه دیگر هستیم امید داریم خیرین نیز مثل گذشته همکاری کنند و کاستی‌ها برطرف شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان عنوان کرد: قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی خورشید هشتم و گروه جهادی شهید ذوالفقاری آماده است تا در صورتی که فردی تمایل داشته باشد هم برای تعمیر هم برای مکان کارگاه و تجهیزات پنج منطقه از استان یزد کارگاه بزنیم، همکاری کند که برای این منظور میتوانید با شماره ‏‪۰۹۱۳ ۲۵۳ ۶۵۹۰‬‏ تماس بگیرند.

سلمانی در پایان گفت: بسیج سازندگی در ۱۲ ناحیه مقاومت بسیج در سراسر استان یزد حضور دارد و با بهره گیری از ۹۸۰ گروه جهادی همواره و در همه شرایط همراه مردم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار