مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با بیان اینکه جامعه ما گریبانگیر مسائل اقتصادی است، گفت: سرمایه گذاران در ورزش می خواهند بهره کافی را از این سرمایه گذاری ببرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 22 August 2022

به گزارش تابناک رضوی ، هاشمی جواهری با بیان این مطلب اظهار کرد: ورزش در دنیای امروز جایگاه ویژه و خاصی دارد و به عنوان یک پدیده فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... جامعه را تحت پوشش خود می‌گذارد.

وی با بیان اینکه جامعه ما گریبانگیر مسائل اقتصادی است، افزود: سرمایه گذاران در ورزش می خواهند بهره کافی را از این سرمایه گذاری ببرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر خبرنگاری جزو ماهیت ورزش است، ادامه داد: اگر همه اتفاقات ورزشی به نحو احسن انجام شود اما رسانه نباشد رویدادهای ورزشی بازتاب پیدا نمی کند.

هاشمی جواهری حضور خبرنگاران جوان و پیشکسوت در این نشست هماهنگی با اصحاب رسانه را ظرفیت رسانه ای خراسان رضوی دانست و گفت: در تصمیم ادغام سازمان جوانان با وزارت ورزش ما دخل و تصرفی در این تصمیم نداریم، در حوزه استان با سفر به شهرستان ها داشتیم از فرمانداران خواسته ایم ستاد امور جوانان را با دبیری روسای ادارات شهرستان‌ها برگزار کنند.

وی ادامه داد: با توجه به رفتن آقای فتاحی و لزوم انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان استان توسط وزیر، آقای داوری قبل از انتخاب استاندار انتخاب شدند، بعد از انتصاب استاندار نظر استان این بود که فرد دیگری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی فعالیت کند، من به هیچ عنوان در ذهنم نبود که به اداره کل برگردم، اما قرار شد برگردم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه فرم حراست را از ما وزارت خواستند که امضا کنم و چون من سابقه فعالیت در دانشگاه را داشتم، فرم ها را پر نکردم، اما چون روالش بود حدود دو ماه بعد فرم گزینش را پر کردم، حدود یک ماه قبل وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول اعلام کردند که کارهای من به عنوان مدیرکل انجام شده و حکم صادر می شود.

هاشمی جواهری افزود: در اداره کل وقتی رئیس هیئتی را انتخاب می کنیم باید به لحاظ ابعاد مختلف شرایط لازم را داشته باشد و بتواند آورده مالی برای هیئت داشته باشد، لذا سعی می کنیم با توجه به شرایطی که داریم روسای هیئت ها را انتخاب کنیم، اینکه مسابقات بسکتبال نزدیک است و باید به فکر باشیم، از طرف هیئت بسکتبال به ما اعلام شود که امکان فعالیت ندارند تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: در فوتبال افراد زیادی را داریم که مطرح هستند، وضعیت موجود استان در تیمداری در لیگ برتر مناسب نیست، تلاش بسیاری کردم که بتوانم از تیم شهرخودرو حمایت کنم اما متاسفانه نشد در لیگ بماند، متاسفانه اسپانسر برای حمایت از تیم فوتبال اعتماد نمی کنند، برای خانه فوتبال هر اقدامی لازم باشد انجام می دهیم، خانه کشتی نیز در دست هیئت است، برای پیشکسوتان ورزشی جایگاه بسیاری قائل هستیم، برای استاد توکل نیز از شورای شهر و شهرداری هماهنگ می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه ثامن را رایگان در اختیار در تیم شهرخودرو قرار دادیم، ادامه داد: علاوه بر حمایت مالی از این تیم، با آستان قدس نیز برای در اختیار قرار دادن استادیوم امام رضا(ع) صحبت کردم و تخفیف گرفتم اما تیم شهرخودرو امکان حضور در استادیوم را نداشت.

وی افزود: حدود 295 پروژه نیمه تمام است که حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل لازم است، در قالب ماده 27 تسهیل، تسریع و همکاری دولت با بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کرده ایم، سرمایه گذارانی که می خواهند سرمایه گذارانی کنند پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنند و تا مدتی مشخص در اختیار داشته باشند.

هاشمی جواهری از اعتبار 80 میلیارد تومانی اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری خبر داد.

وی یادآور شد: هیئت‌ها و ادارات شهرستان‌ها نیز باید برای ارتباط با رسانه‌ها نشست خبری داشته باشند و درباره برنامه‌ها و اقدامات خود در این نشست‌ها صحبت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهارداشت: در هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی مجبور بودیم تغییراتی را ایجاد کنیم، وقتی رئیس هیئت را انتخاب می‌کنیم به توانمندی‌های فرد نیز برای توسعه رشته ورزشی توجه می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار