معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد;
اولین نشست کمیته جذب پذیرفته‌شدگان نهمین آزمون جامع استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
کد خبر: ۱۰۶۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 10 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمد امیری در اولین نشست کمیته استانی جذب و استخدام این سازمان اظهار کرد: سهم سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از نهمین آزمون سازمان امور استخدامی کشور در بخش کشاورزی، ۱۵ نفر است که اسامی سه برابر ظرفیت اعلام شده تا در مراحل بعدی انتخاب و گزینش افراد مذکور پیگیری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اطلاع‌رسانی لازم به ۴۵ نفر برگزیده کشاورزی این آزمون استخدامی انجام شده و این افراد باید با مراجعه به کمیته‌ی ذیربط که در مدیریت امور اداری این سازمان مستقر است، مدارک و مستندات مورد نیاز را ارائه و رسید دریافت کنند.

وی رشته‌های افراد مذکور را شامل حسابداری، حقوق، کامپیوتر و امور اداری اعلام کرد.

امیری تصریح کرد: شرایط امتیازآور داوطلبین شامل موارد متعدد از جمله بومی بودن و فرزندآوری و چندین مورد دیگر است که به طور شفاف در دستورالعمل مربوطه آورده شده است. 

 

به گفته‌ی امیری، کمیته‌ی جذب سازمان جهاد کشاورزی استان پس از دریافت مدارک و مستندات ۴۵ نفر مذکور، مدارک را بررسی و برابر با اصل کرده و پس از تایید اصالت مستندات و مدارک، آن‌ها را در سامانه‌ی مربوطه بارگزاری و تایید نهایی خواهد کرد.

 

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افرادی که مدارک و مستنداتشان به تایید نهایی وزارت متبوع خواهد رسید برای مراحل بعدی شامل مصاحبه و گزینش فرا خوانده می‌شوند و سرانجام ۱۵ نفر از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای طی مراحل بعدی و شروع به کار در سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت‌های تابعه معرفی خواهند شد.

امیری گفت: مدیریت امور اداری سازمان جهاد کشاورزی در هفته جاری همه‌روزه آماده دریافت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون جامع استخدامی کشور برای بخش کشاورزی استان است؛ پذیرفته شدگان می‌توانند برای اطلاع از موارد و مدارک و مستندات مربوطه به پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار