معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: استفاده از توانایی و خلاقیت مدیران مدارس و معلمان می تواند بهترین زمینه را برای رشد و شکوفایی دانش آموزان این مرزبوم می کند.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 29 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جلال رحیمی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از زائرین و هموطنان عزیز در جنایت تروریستی حرم احمدبن موسی(ع) در شیراز گفت: این جنایت هولناک و تلخ نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند و برای دست یابی به اهداف و آرزوهای شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال قربانی و به خاک و خون بکشانند.

رحیمی در تشریح فعالیتهای حوزه آموزش ابتدایی در سال تحصیلی جاری گفت: 90 هزار دانش آموز و قریب به 12 هزار پیش دبستانی در مقطع ابتدایی در حال تحصیل هستند که 4700 آموزگار کار آموزش آنها را بر عهده دارند. 

وی افزود: در راستای کیفیت بخشی آموزشی بیش از 500 بازدید تاکنون توسط راهبران ،گروههای آموزشی و حوزه ستادی آموزش وپرورش استان در سال تحصیلی جاری انجام شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه یکی از ارکان اساسی رشد و توسعه ی اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشورها ، آموزش و پرورش است بیان کرد: آموزش و پرورش دارای دوره های آموزشی مختلفی است و مهمترین ، حساس ترین و اساسی ترین دوران آموزشی ، دوره ی آموزش ابتدایی است.

 رحیمی به افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و گفت: همه باید کمک کنند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه کارگاههای آموزشی تبیین وتشریح برنامه های دوره ابتدایی تا کنون در 8 شهرستان ومنطقه انجام گرفته است گفت: استفاده از توانایی و خلاقیت مدیران مدارس و معلمان می تواند بهترین زمینه را برای رشد و شکوفایی دانش آموزان این مرزبوم فراهم نماید.

وی به خانواده ها به عنوان یکی از عوامل مؤثر در تحصیل دانش آموزان توصیه کرد همکاری خوبی با مدارس داشته باشند تا شاهد رشد و تعالی آموزشی و تربیتی دانش آموزان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار