آیت الله سید احمد علم الهدی:
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: گام دوم انقلاب اسلامی حکومت جهانی حضرت مهدی است و ما به عنوان سربازان آن حضرت در خط مقدم مبارزه با استکباریم تا حکومت قائم آل محمد شکل گیرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 25 January 2023

به گزارش تابناک رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در این مراسم که در رواق امام خمینی (ره) حرمحکومت جهانی فطرت انسان‌ها نسبت به خداست مطهر رضوی برگزار شد گفت: حکومت جهانی فطرت انسان‌ها نسبت به خداست و اگر این فکر در بین بشر باشد دیگر ابرقدرت‌ها نمی‌توانند حکومت کنند و این تفکر شیعه است و برای همین به دنبال براندازی این فکر و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: گام دوم انقلاب اسلامی حکومت جهانی حضرت مهدی است و ما به عنوان سربازان آن حضرت در خط مقدم مبارزه با استکباریم تا حکومت قائم آل محمد شکل گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: از زمانی که خلافت از مسیر رهبری اسلام و ولایت منحرف شد شیعه‌هراسی در زمان همه خلفای بنی امیه و بنی عباس به عنوان یک اصل ثابت و قطعی مورد توجه بوده است.
امام جمعه مشهد با بیان این که در زمان امام هادی (ع) شیعه‌هراسی شدت بیشتری پیدا کرد افزود: شیعه‌هراسی آن قدر زیاد شد که متوکل عباسی دستور داد قبر امام حسین (ع) را خراب و سرزمین حرم آن حضرت را به آب ببندند و به زمین کشاورزی تبدیل کنند.
آیت الله علم الهدی افزود: متوکل امام هادی (ع) را نیز از مدینه به سامرا منتقل و ارتباط آن حضرت را با مردم قطع کرد، اما آن حضرت توانست افرادی را از لشکر متوکل جذب خود کند و همچنین افرادی را به عنوان رابط مشخص کرد تا معارف اسلام و دستورات آن حضرت را به شیعیان برسانند.
وی ادامه داد: امام هادی (ع) از امامانی است که شیعه را سازماندهی کرد و آن را به صورت یک سازمان قوی توسعه یافته درآورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار