کد خبر: ۱۰۹۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 26 February 2023

به گزارش تابناک مازندران از ایسنا ، جاده مرگ، عنوانی که ساکنان مسیرجاده ۱۳ کیلومتری " کلوده به ولیسده" که ساکنان سه شهرستان مرکزی مازندران محمودآباد به آمل وچمستان نور متصل می‌کند، به علت کم عرض بودن و نداشتن شانه خاکی همچنان قربانی می‌گیرد، برگزیدند.

شماری از ساکنان و کاربران هر روز این جاده پرتردد ارتباطی که بیش از ۳۰ روستا درمسیرجاده ارتباطی " کلوده به ولیسده " سکونت دارند از مسئولان اجرایی به ویژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خواستند برای تعریض و چهارخطه شدن این جاده حادثه خیز اقدام کنند.

موضوعی که نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی ضمن تائید نامناسب وکم عرض بودن وضعیت جاده و اعلام آمار کشته شدن بیش از ۴۳ نفر درکمتر از سه سال دراین جاده از مسئولان مازندران برای تامین اعتبار مورد نیاز آن درخواست همراهی کرد.

شماری از ساکنان این جاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اعلام کردند: این جاده کم عرض و پرترافیک دارای مشکلات فراوانی از جمله کم عرض بودن، نداشتن شانه خالی بر میزان تصادفات در آن افزوده است.

یکی از افراد ساکن در این مسیر، گفت: مسئولان ذیربط در چند سال گذشته بارها وعده بازسازی محور "ولیسده به کلوده" را مطرح کرده‌اند، اما متاسفانه از عملی شدن این وعده‌ها خبری نیست.

سیدعباس قاسم زاده دیوا افزود: از اداره کل راه و شهرسازی و راهداری استان مازندران انتظار داریم با رفع نواقص جاده، بعد گذشت این همه سال اجازه ندهند شاهد تکرار وقوع تصادفات مرگبار و دلخراش باشیم.

یکی دیگر از ساکنان منطقه جاده ولیسده به کلوده نیز، گفت: در این جاده حتی از علائم هشداردهنده ترافیکی ونیز حداقل‌های استاندارد راه سازی خبری نیست و به صورت مستمر شاهد تصادفات بعضا وحشتناک در این جاده هستیم.

رحمت حسین زاده افزود: باید مسئولانی که در سال‌های گذشته به وعده‌هایشان برای بازسازی این محور عمل نکرده‌اند، دلایل این کم توجهی‌ها را توضیح دهند و در مراجع قضایی و در مقابل قانون پاسخگو باشند 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار