تیم فوتبال شهید قندی یزد برای رسیدن به صدر جدول گروه دوم لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور باید در نخستین بازی خانگی خود در سال جدید به پیروزی برسد.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 05 April 2023

تا پایان هفته بیست و یکم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور تیم‌های مناطق نفت خیر جنوب، داماش گیلان، شهرداری نوشهر و شهید قندی یزد به ترتیب با کسب امتیازهای ۳۹، ۳۸، ۳۷ و ۳۶ با فاصله خیلی نزدیک در مکان‌های اول تا چهارم گروه قرار دارند.

در هفته بیست و یکم این رقابت‌ها تیم فوتبال شهید قندی در هفته گذشته در تهران در مقابل تیم آریو اسلامشهر به رغم تلاش زیاد تنها موفق به کسب یک امتیاز در خارج از خانه شد و شانس رسیدن به صدر جدول گروه خود را از دست داد.

تیم شهید قندی که تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است برای رسیدن به مرحله مهم پلی‌ آف و سپس رسیدن به لیگ دسته اول بازی مهم و حساسی را در خانه در ورزشگاه شهید نصیری مقابل تیم ته جدول کیان سام بابل دارد.

این مسابقه جذاب و حساس که در صورت پیروزی تیم شهید قندی شانس آن را برای رسیدن به مرحله پلی آف بسیار نزدیک می‌کند در روز جمعه ۱۸ فروردین ماه جاری با حضور تماشاگران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود.

هم‌اکنون در ته جدول مسابقات تیم‌های شاهین بوشهر با ۱۹ امتیاز، مس نوین کرمان با ۱۵ و تیم کیان سام بابل با همین ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب در مکان‌های ۱۲، ۱۳ و چهارده جدول رده بندی گروه دوم دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارند.

اگر تیم فوتبال شهید قندی بتواند با ارائه یک بازی دقیق و برنامه‌ریزی شده بر تیم ته جدولی کیان سام بابل در خانه غلبه کند راه خود را برای رسیدن به مرحله پلی آف و رسیدن به لیگ آزادگان فراهم می‌کند و قطعا برای رسیدن به پیروزی باید تمامی رقابت‌ها را جدی بگیرد .

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهرماه آغاز شد و بر اساس مقررات فدراسیون، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگری می‌شود و در پایان تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را در فصل آینده کسب می‌کند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

حضور سه تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار