مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد گفت: بیش از هشت هزار خادمیار رضوی سالانه طبق مقررات در ۱۲ شهرستان استان با این مجموعه فرهنگی همکاری دارند.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 06 May 2023

محمدحسین رحیمی نسب در آیین تکریم و معارفه مدیر ‌جدید کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ابرکوه افزود: خادمیاران رضوی خواهر و برادر به صورت افتخاری و داوطلبانه در زمینه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی و نمادهای امام رضا (ع) همکاری دارند.

وی ادامه داد: محوریت اصلی راه‌اندازی جریان سیار خدمات امام رضایی در سه حوزه فرهنگی، محرومیت‌زدایی، ترویج و افزایش نماد و سبک زندگی رضوی است و تلاش می شود تا در دهه‌های مختلف به ویژه در آستانه فرارسیدن دهه کرامت با همکاری مردم و مسئولان با اقدامات موثر خادمیاران رضوی در اذهان عمومی و نسل جوان ماندگار شوند.

فرماندار ابرکوه نیز گفت: خادمیاران رضوی در شهرستان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی در سال‌های گذشته نقش موثری داشته اند و این اقدامات همچنان باید گسترش یابد.

محمد هادی زارع زاده از اقداماتی که تاکنون در شهرستان ابرکوه توسط خادمیاران رضوی صورت گرفته قدردانی کرد و گفت: انجام امور فرهنگی و محرومیت‌زدایی و بزرگداشت مناسب‌ها همیشه مورد تاکید و حمایت است و همه باید این مجموعه را در شهرستان یاری دهند.

مراسم تکریم و معارفه دبیر جدید کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ابرکوه با حضور فرماندار، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان و روسای ادارات عضو کانون خدمت رضوی در محل فرمانداری منطقه برگزار شد.

در پایان این مراسم حجت‌الله محمدی به عنوان دبیر جدید کانون‌های خدمت رضوی ابرکوه منصوب و از زحمات جواد عادل قدردانی شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار