دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان حکیم زاده یزد با برگزاری پویشی مبلغ ۱۶‌ میلیون تومان را جهت‌آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ 07 June 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، طی آیینی با حضور رئیس سمپاد یزد (سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان)، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان حکیم زاده یزد مبلغ ۱۶ میلیون تومان را جهت آزادی یک مادر در بند اهدا گردید.
 
نوشین رحیمی مدیر این دبیرستان دخترانه گفت: به پیشنهاد شورای دانش‌آموزی و برای دومین سال متوالی پویشی با عنوان “نسیم محبت” با هدف تقویت روحیه‌ی نوع دوستی و احساس مسئولیت دانش آموزان در قبال اقشارنیازمند جامعه و ترویجِ فرهنگِ بخشش و گذشت جهت آزادی یک مادر زندانی در بند در دهه کرامت آغاز به کار نموده و به همت دانش آموزان این مدرسه مبلغ ۱۶ میلیون تومان جمع آوری گردیده و به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا شد.
 
گفتنی است این دبیرستان دخترانه سال گذشته نیز مبلغ ۱۶ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ زندانی غیر عمد اهدا کرده بود و کمک مدارس در قالب پویش ها و بازارچه های خیریه در استان یزد در حال تبدیل به یک فرهنگ حسنه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار