کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش دما از عصر دیروز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 11 June 2023

به گزارش تابناک رضوی، زهرا آهنگرزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: دمای هوا در بیشتر نقاط خراسان رضوی طی روزهای آینده به بیش از ۳۵ درجه سلسیوس می رسد و حال و هوای تابستانی به خود خواهد گرفت.
آهنگرزاده افزود: روند افزایشی دما از عصر گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است که بنا بر پیش بینی ها تا اواخر هفته جاری در برخی از شهرستان ها تا ۴۰ درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: هم اکنون آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی صاف و آفتابی است که بنا بر مدل های هواشناسی، این وضعیت همچنان باقی خواهد بود و بارندگی خاصی در خراسان رضوی ثبت نخواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد نیز در برخی از مناطق شرقی و جنوبی خراسان رضوی غالب خواهد بود که بروز گرد و خاک و کاهش دید در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان و سرخس به ترتیب با ۱۳ و ۳۵ درجه سلسیوس خنک ترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت دمای هوای کلانشهر مشهد نیز بین ۱۶ تا ۳۲ درجه در نوسان بوده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد، ۳۰ درجه سلسیوس است که بنا بر نقشه های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز تا ۳۴ درجه افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار