مدیرکل کتابخانه‌های استان یزد:
مدیرکل کتابخانه‌های استان یزد توسعه کمی و کیفی خدمات کتابخانه‌ها، جلب رضایت مراجعان و رسیدگی به مشکلات کتابداران را از اولویت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خواند.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ 13 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد محسن رفیعی مدیرکل کتابخانه‌های استان در بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی دو شهرستان اردکان و مهریز  در گفتگوی صمیمی با کتابداران و مراجعان این کتابخانه‌ها قول مساعد پیگیری و رفع مشکلات را تا حد امکان داد و اظهار داشت: توسعه كمی و كیفی خدمات به منظور ترویج و گسترش فرهنگ كتاب و كتابخوانی، رسیدگی به مشکلات کتابداران و جلب رضایت مراجعان همواره ازدغدغه‌ها و اولویت‌های من وهمکارانم در ستاد استان است.

وی در این بازدید خطاب به همکاران کتابدار خود گفت: کتابداران با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی و در اختیار قرار دادن منابع علمی به مراجعان، نقش مهمی در توسعۀ فرهنگ وکاهش آسیب‌های اجتماعی برعهده دارند و انتظار داریم کتابداران نهایت توان و همت خود را در خصوص این برنامه‌های فرهنگی انجام دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همچنین با تشکر از زحمات کتابداران این کتابخانه‌ها از آنان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود این اداره کل را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

در این بازدید همچنین معاونان و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با حضور در میان کتابداران ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات اداری و مالی و کتابخانه‌ای آنها، در خصوص نحوه اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در کتابخانه‌ها، زیباسازی فضای کتابخانه‌ها، گسترش و تنوع خدمات کتابخانه‌ای با توجه به نیاز مراجعان و استفاده از پتانسیل خیرین، توجیهات و نکات لازم را به کتابداران ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار