کد خبر: ۱۱۱۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ 23 June 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف و ضبط یکی از بزرگترین ماموریت های این نهاد در شناسایی انبارهای تولید وعرضه غیرقانونی وغیربهداشتی توتون وتنباکو با برچسب کشورهای خارجی به ارزش هزار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار در گفت و گویی اظهار داشت :

با کاراطلاعاتی و پیگیری های عوامل کلانتری ۱۱ فرمانده انتظامی شهرستان آمل، فعالیت مشکوک تولید توتون وتنباکو وعرضه آن درسطح شهرستان اعلام وپس از تایید این موضوع، پیگیری های بعدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل این باند درچند سوله درمسیرهای مختلف شهرستان آمل، اقدام به تولید غیرقانونی وغیربهداشتی توتون، تنباکو و ذغال می کردند و با برچسب های کشورهای مختلف به بازار عرضه می کردند.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: با دریافت حکم از مرجع قضایی، ۲ انبار بزرگ خط تولید توتون وتنباکو و همچنین ذغال های بسته بندی آماده برای عرضه به بازار درمجموع به ارزش بیش از هزار میلیارد ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ داداش تبار اضافه کرد: تاکنون سه نفر از عوامل تهیه وتوزیع این باند شناسایی ودستگیر شدند و شناسایی دیگر عوامل این باند توسط پلیس آمل ادامه دارد.

وی درعین حال از شهروندان نیز درخواست کرد، درصورت فعالیت مشکوک هر فرد یا گروهی در محدوده محل سکونت که روند غیرعادی دارند، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار