12 کیلومتر از راههای مواصلاتی روستاهای کل کل عباس آباد،امیر آباد، حسن آباد، کریک مرکزی ،ورودی معصوم آباد،خیابان اصلی روستای توتنده و روستای کره است که تا دو هفته آینده عملیات آسفالت و لکه گیری آنها با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال آغاز می شود
کد خبر: ۱۱۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 13 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از سفیر دنا هجیر ایلخانی نسب بخشدار بخش مرکزی شهرستان دنا در جمع خبرنگاران گفت: 12 کیلومتر از راههای مواصلاتی روستاهای کل کل عباس آباد،امیر آباد، حسن آباد، کریک مرکزی ،ورودی معصوم آباد،خیابان اصلی روستای توتنده و روستای کره است که تا دو هفته آینده عملیات آسفالت و لکه گیری آنها با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال آغاز می شود.

بخشدار بخش مرکزی با اشاره به این که اعتبارات این چند پروژه از محل اعتبارات ملی تامین می شود ادامه داد :با عملیاتی شدن و تکمیل آسفالت این مناطق بیش از پنج هزار نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد : یک کیلومتر از جاده دسترسی به روستاهای کوخدان و دهنو که در گذشته 4 کیلومتر از آن آسفالت شده بود نیز لکه گیری و آسفالت می شود.

وی بیان داشت:در جاده سی سخت به دهنو تاکنون 400 متر دیوار محافظ کار شده است و تا دو هفته آینده عملیات اجرایی آسفالت و لکه گیری این مسیرآغاز می شود.

ایلخانی نسب بیان داشت:در صورت تامین اعتبار ،روستاهای دره چنار کریک ،دره خشک نده، گل زرد توتنده،احمد آباد نیز در آینده ای نزدیک زیر سازی و آسفالت می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار