عضو شورای شهر مشهد:
رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بعضی از مدیران چهار هزار میلیارد اوراق را به اسم خود تمام نکنند چراکه این چهار هزار میلیارد اوراق در سال قبل اختصاص یافت زمانی که برخی حضور نداشته و حتی حضور کمیسیون عمران مجلس را بی اثر دانستند!
کد خبر: ۱۱۱۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 04 August 2023

به گزارش تابناک رضوی، سید حسین علوی‌مقدم، عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پس از پیگیری‌های مکرر جهت حضور رئیس و اعضاء محترم  کمیسیون عمران مجلس و وزیر محترم راه و شهرسازی وقت در مشهد، شهرداری مشهد توانست ۴هزار میلیارد تومان اوراق به خود جهت اجرای پروژه های مدنظر(خطوط قطارشهری، بافت های فرسوده و ناکارآمد و توسعه حمل و نقل‌عمومی) اختصاص دهد.

وی افزود: پس از حضور کمیسیون عمران در مشهد بلافاصله معاون اقتصادی شهرداری تلاش کرد تا هر چه سریعتر ۴هزار میلیارد اوراق به مشهد اختصاص یابد‌ و شایسته است از زحمات جناب آقای عیدی در پیگیری مجدانه این مهم تشکر و قدردانی کرد.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد هشدار داد: بعضی از مدیران ۴هزار میلیارد اوراق را به اسم خود تمام نکنند چراکه این ۴هزار میلیارد اوراق در سال قبل اختصاص یافت زمانی که برخی حضور نداشته و حتی حضور کمیسیون عمران مجلس را بی اثر دانسته و حالا که این مهم محقق گشته، این اقدام شایسته را به نام خود می زنند.

علوی مقدم افزود: همه ما، به ویژه اعضای شورا در تلاشیم تا شاهد توسعه، پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر شهر حضرت ثامن الحجج (ع) باشیم و استفاده از ظرفیت های مهم ازجمله مجلس برای شهر آقا امام رضا (ع)، قطعا برکات خوبی به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار