سرپرست پليس فتا استان یزد از شناسايي و دستگيري شخصي که با درج آگهي جعلي در شبکه‌هاي اجتماعي، اقدام به فروش محصولات آرايش بهداشتي تقلبي مي‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 07 August 2023
عامل فروش داروهای تقلبی در اینستاگرام دستگیر شد

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسيني" در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه از طريق شبکه اجتماعي اينستاگرام اقدام به خريد محصولات آرايشي بهداشتي کرده و پس از دريافت اجناس خريداري شده متوجه عدم اصالت کالا و تقلبي بودن آن شده است، موضوع در دستورکار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
وي ادامه داد: با اقدامات فني و تخصصي، متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در مخفيگاه خود دستگير و به همراه مقاديري لوازم آرايشي و بهداشتي غيرمجاز و تاريخ مصرف گذشته به پليس فتا منتقل شد.
سرپرست پليس فتا استان يزد افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات جمع آوري به جرم خود اعتراف کرد و گفت ابتدا با تبليغات گسترده و اغوا کننده و درج تصاوير محصولات آرايشي و بهداشتي معروف در شبکه‌هاي اجتماعي، موفق به ترغيب شهروندان به پرداخت مبلغ اجناس شده و در ادامه اقدام به ارسال محصولات تقلبي و بي‌کيفيت کرده است.
سرهنگ ابوالحسيني با بيان اينکه برخي افراد در فضاي مجازي بدون داشتن مجوز و با تبليغات جعلي سعي در فروش محصولات آرايشي و بهداشتي تاريخ گذشته و خارج از نظام چرخه وزارت بهداشت دارند، افزود: شهروندان بابت تهيه اقلام آرايشي و بهداشتي مورد تاييد وزارت بهداشت، به جهت اينکه دچار بيماري هاي مختلف پوستي و چشمي نشوند از طريق فروشگاه ‌هاي معتبر و شناخته شده اقدام کنند.
سرپرست پليس فتا استان يزد در پايان گفت: شهروندان توصيه‌هاي پليس فتا را جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طريق مرکز فوريت‌هاي سايبري به شماره 096380 يا سايت پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش گزارش هاي مردمي با کارشناسان ما در ميان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار