رئیس پلیس استان بوشهر از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سال جاری در استان خبر داد و گفت: در راستا ضمن انهدام ۱۰ باند سوداگران مرگ یک‌هزار و ۳۴۹ متخلف در بخش‌های مختلف مواد مخدر دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 07 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر وبه نقل از تسنیم، سردار حیدر سوسنی در گفتگویی در بوشهر با بیان اینکه در حوزه قاچاق مواد مخدر بوشهر یک استان ترانزیت است اظهار داشت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۴ ماه نخست امسال اقدامات مهمی در نقاط مختلف استان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک تن و ۲۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها یک‌هزار و ۳۴۹ نفر شامل ۳۵ نفر قاچاقچی و حمل کننده مواد مخدر، ۲۸۹ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش و ۸۳۲ نفر معتاد عادی و ۱۹۳ نفر معتاد متجاهر دستگیر شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از تشکیل یک‌هزار و ۹۱ پرونده مرتبط با مواد مخدر در ۴ ماه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد و ۱۰ باند تهیه و قاچاق مواد مخدر در استان منهدم شده است.

وی با اشاره به پاکسازی محلات آلوده به مواد مخدر تصریح کرد: در سطح محلات استان بوشهر بر اساس مطالبه‌گری مردم شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته که ضمن اجرا ۴۸۸ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشدید برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح ارتقا امنیت اجتماعی عملیاتی شد.

سوسنی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی ضمن توجه به پیام‌های مردم از طریق سامانه ۱۱۰ و انجام عملیات‌های گوناگون نسبت به برخورد با سوداگران مرگ، کشف مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده اقدام می‌کنند.

برچسب ها: بوشهر ، قاچاق ، مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار