فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی تصادفات در استان، گفت: ۲ هزار و ۲۶ فقره تصادف به وقوع پیوسته است که طی آن ۹۹۳ نفر مصدوم شدند و آمار فوتی‌ها نیز ۵۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ 08 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری و به نقل از فارس، سردار منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه گفت: در حوزه سرقت‌ها از ابتدای سال تا کنون ۴ هزار و ۶۷۱ فقره سرقت اتفاق افتاده که یک‌هزار و ۹۰۰ فقره کشف شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آمار سرقت نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است، افزود: ۱۳ باند سرقت و یک‌هزار و ۴۸ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به مراجعه بیش از ۱۱۶ هزار نفر به کلانتری و پاسگاه‌های استان، خاطرنشان کرد: در این حوزه ۲۱ هزار و ۶۶۶ فقره پرونده تشکیل شده است.

امان‌اللهی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی تصادفات در استان، بیان کرد: ۲ هزار و ۲۶ فقره تصادف به وقوع پیوسته است که طی آن ۹۹۳ نفر مصدوم شدند و آمار فوتی‌ها نیز ۵۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در حوزه راهور ۲۸۰ هزار و ۹۰ فقره خدمات به مردم ارائه شده است، تصریح کرد: در حوزه پلیس امنیت عمومی نیز ۶ هزار و ۲۹۴ فقره تذکر به واحد‌های صنفی متخلف داده شده است.

۳۱۷ واحد صنفی متخلف پلمب شدند

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۶۶۳ فقره اخطار برای واحد‌های صنفی متخلف ارائه شده و ۳۱۷ واحد صنفی نیز پلمب شد، همچنین در این زمینه ۱۶۲ فقره خدمت نیز به مردم ارائه شده است.

امان‌اللهی گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و خدمات نیز ۹۶ میلیارد تومان کالا کشف شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به رشد ۸ درصدی جرائم اقتصادی، توضیح داد: جرائم اقتصادی مکشوفه ۶۲۸ میلیارد تومان ارزیابی شدند.

وی با اشاره به کشف ۹۰۵ کیلوگرم مواد مخدر، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۴۷۸ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

امان‌اللهی با بیان اینکه ۲۴ مرکز توزیع مواد مخدر پلمب شدند، اضافه کرد: ۸۴۳ معتاد دستگیر و به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه ۳۱ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان از ۲۲ هزار و ۸۳۹ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با افزایش پنج درصدی تماس‌ها خبر داد و گفت: ۵ هزار و ۴۱۹ مورد تماس نیز با معاونت اجتماعی و مرکز مشاوره برقرار شده است که نسبت به مدت مشابه افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

افزایش ۵۹ درصدی جرائم سایبری در استان

امان‌اللهی به افزایش ۵۹ درصدی جرائم سایبری اشاره کرد و اظهار داشت: ۵۷۶ فقره پرونده در این فضا تشکیل شده و ۸۸۷ مورد کشفیات سایبری تا این لحظه داشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار