دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 10 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سعید حیدری صبح پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان‌های دشتی و تنگستان اظهار داشت: تا روز برگزاری انتخابات مناسبت‌های مهمی از جمله اربعین حسینی، بازگشایی مدارس، ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و… در پیش رو داریم که مورد توجه دشمنان قرار دارد.

وی افزود: روند اخبار دروغ با هدف درگیری ذهن مردم شدت پیدا کرده و چالش‌های عفاف و حجاب به نحوی در حال هدایت هستند که مردم را با هم درگیر کنند و فضای جامعه را دو قطبی کنند و هیجانات را افزایش و چالش‌های فرهنگی را توسعه دهند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: دشمن با دروغ و اختلاف افکنی تلاش دارد مردم را ناامید و حضور مردم در انتخابات کم رنگ جلوه دهند.

تلاش دشمن برای کاهش مشارکت

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم دشمن تلاش دارد آشوب در مدارس با اولویت مسائل فرهنگی و رأی اولی‌ها تحت الشعاع قرار دهد و تحریم انتخابات رأی اولی‌ها دنبال می‌کند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با تاکید بر اینکه دشمنان در راستای کاهش مشارکت مردم گام بر می‌دارند گفت: ۲ مناسبت مهم ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن در پیش رو داریم که باید از این دو مناسبت در برای افزایش مشارکت مردم استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همه سلایق و نگاه‌ها در انتخابات حضور دارند و هیچ نگاه سیاسی به انتخابات نداریم و تمام تلاش ستاد انتخابات اجرای باشکوه و پرشور انتخابات است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار