مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد به میزبانی شهرستان اردکان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 10 August 2023

آغاز بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد در شهرستان اردکان

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، به گفته رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شهرستان اردکان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمود میرجلیلی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بیش از ١٧٠٠ نفر در سایت ثبت نام کرده بودند که در مرحله شهرستانی به رقابت پرداختند و از بین این عزیزان ۵٣ نفر از خواهران و ۶۴ نفر از برادران طی دو روز در مرحله استانی باهم رقابت می کنند.

وی افزود: راه یافتگان به مرحله استانی در ٨ رشته آوایی شامل؛ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعا خوانی، حفظ کل، حفظ بیست جزء،، حفظ ده جزء و حفظ پنج جزء قرآن کریم باهم رقابت می کنند.

مشاور و نماینده فرماندار اردکان نیز در این برنامه ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان در مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: حاملان قرآن کریم جزو گرامی ترین مردم هستند.

حجت الاسلام مهدی شیری با اشاره هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم، تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که ما می توانیم این کتاب آسمانی را گرامی بداریم، برگزاری چنین محافل و اجرای مسابقات قرآن کریم است.

وی در پایان از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار