مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، میزان تعهد اشتغال استان در سالجاری را 20 هزار فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون 466 شغل در استان ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 15 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن مولوی صبح امروز در کارگروه اشتغال چهارمحال و بختیاری افزود: تعداد فرصت شغلی ایجاد شده از سوی ۲۸ دستگاه اجرایی استان در سامانه رصد ثبت شده است.

وی ادامه داد: این در حالیست که ۳۵ دستگاه اجرایی متعهد به ایجاد اشتغال در استان هستند که تاکنون هفت دستگاه هیچ عملکردی در این خصوص نداشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دستگاه‌هایی که سهم بیشتری در خصوص تعهد اشتغال استان برعهده دارند، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و صنعت، معدن و تجارت است که باید عملکرد خود را به موقع در سامانه رصد ثبت کنند.

مولوی خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون هشت هزار نفر تسهیلات تبصره ۱۶ را دریافت کرده‌اند که دستگاه‌های اجرایی باید آن را در سامانه رصد ثبت کنند.

روند پرداخت تسهیلات سفر رییس‌جمهور کُند است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از روند کُند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سفر رییس‌جمهور به استان انتقاد کرد و گفت: یکی از شاخص‌های عملکردی در سفر دوم، ثبت سامانه رصد و پرداخت تسهیلات است.

محمدکاظم منزوی افزود: باید ۵۰ درصد تعهد دستگاه‌های اجرایی در رابطه با اشتغال تا پایان شهریور اجرایی شود.

وی یادآور شد: در سال گذشته تسهیلاتی به واحد‌های صنعتی و کشاورزی پرداخت شده که در سامانه ثبت نشده است و باید در این خصوص نظارت و جدیت بیشتری انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار