فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد مطرح کرد:
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد از برگزاری نمایشگاه اسوه و دومین یادواره شهدای خبرنگار در محل امامزاده سیدجعفرمحمد (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 16 August 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سرهنگ حسین آزادی نژاد اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهید محمد منتظر قائم یزد برنامه‌ریزی کرده است تا نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مساجد و محلات را در محل امامزاده سید جعفر محمد ‌علیه السلام از تاریخ ۳۰ مرداد الی یکم شهریور ماه و به مدت سه شب برگزار کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم ادامه داد: در کنار این نمایشگاه اسوه اقدام به برگزاری نمایشگاه و غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، گام دوم انقلاب اسلامی، لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی اسلامی، عفاف و حجاب و دستاوردهای نظام و برنامه‌های متنوع دیگر نموده‌ایم.
 
سرهنگ آزادی نژاد افزود: در شب اول با برنامه‌ریزی انجام شده گردهمایی ائمه جمعه و جماعت و فعالان و اعضای فرهنگی مساجد همزمان با روز جهانی مسجد را خواهیم داشت و در شب دوم ۳۱ مرداد ماه‌ دومین یادواره شهدای خبرنگار به همت بسیج رسانه استان و شهرستان و با حضور مسئولان استان و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.
 
دبیر دومین یادواره شهدای خبرنگار استان با اشاره به اینکه اهالی رسانه استان تاکنون ۱۳ شهید والامقام تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد به نحو شایسته از مجاهدت‌های این شهدا قدردانی کنیم.
 
سرهنگ آزادی نژاد ساعت بازدید نمایشگاه اسوه را از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب عنوان و از عموم مردم دارالعباده و شهید پرور یزد دعوت کرد تا برای بازدید از دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراسم‌های متنوع این سه شب حضوری گسترده داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار