سرپرست جهاد کشاورزی سامان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 19 فقره ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت یک هزار و 500 مترمربع در این شهرستان تخریب شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 19 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از فارس، حجت‌الله رئیسی امروز در گفتگویی در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۹ فقره ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در شهرستان سامان تخریب شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی سامان افزود: طی چند روز گذشته به دنبال برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان و به منظور حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی هفت فقره تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت ۲۰۰ مترمربع در طرح عمان سامانی، روستا‌های شوراب صغیر، چم‌عالی، چم‌نار، هوره، صادق‌آباد و چم‌خرم تخریب شد.

وی اضافه کرد: این ساخت و ساز‌های غیرمجاز شامل هفت مورد ساختمان و سکوسازی بود که ۲ مورد با حکم قطعی قضایی و پنج مورد نیز توسط باغداران تخریب شد.

رئیسی گفت: مردم شهرستان سامان توجه داشته باشند در زمان خرید زمین‌ها به ویژه در حاشیه رودخانه با استعلام از مراجع ذی‌ربط از نوع کاربری زمین مطمئن شوند و چنانچه با موارد تغییر کاربری داده شده بدون مجوز روبه‌رو شدند، از درگیری در مسائل خلاف قانون و تشکیل پرونده‌های قضائی جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار