پیام استاندار یزد‌ به ‌دومین یادواره شهدای رسانه استان
استاندار یزد با صدور پیامی به دومین یادواره شهدای رسانه استان یزد گفت: شهدای رسانه با جانفشانی خویش، روشنایی را به پویندگان حقیقی راه راستی و درستی اعطامی کنند.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 22 August 2023

به گزاش خبرگزاری تابناک یزد،مهران فاطمی در این پیام آورده است: امیدواریم با برگزاری چنین محافل نورانی و مبارکی شاهد بالندگی فرهنگ ایثار در ابعاد مختلف جامعه باشیم.

در ادامه پیام چنین آمده است: شهدا، پیش قراولان بی بدیل و بی مانند عشق ورزی به پروردگار خویشند که همچو ستاره ای درخشان، در جهان جهل و تاریکی می درخشند و از تلالو جانفشانی خویش، روشنایی را به پویندگان حقیقی راه راستی و درستی اعطا می کنند و این گونه است که این مردان الهی بر سفره رحمت و کرامت بی مانند و بی انتهای پروردگار خویش مهمان می شوند و به مقام عند ربهم یرزقون نائل می آیند.

شهدای والامقام رسانه اما از جنس دیگرند، آن جانهای پاکی که در دو جهاد هم‌زمان گام نهاده و در کنار جهاد در جنگ، جهاد در صحنه تبیین را نیز بر کارنامه درخشان خویش افزوده و فداکاری فروزان خویش را فروزان تر نموده اند؛ بی شک اجر عظیم شان نزد خداوند متعال افزون تر است.

برگزاری دومین یادواره شهدای والامقام رسانه استان دارالعباده و دارالعلم یزد، اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر است ‌که به ویژه در مقطع کنونی که اهمیت و جایگاه رسانه و جهاد تبیین بیش از پیش بر همگان آشکار یافته است، ‌ارزشمندی آن دوچندان می گردد.

اینجانب با قدردانی صمیمانه از همه عوامل خدوم برگزاری این یادواره، توفیق پیمودن راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را که همانا امتداد راه الهی و مقدس شهدای والامقام حماسه حسینی است، از درگاه حضرت دوست مسئلت نموده و رجاء واثق دارم با برگزاری چنین محافل نورانی و مبارکی، انشاالله شاهد بالندگی فرهنگ ایثار و نثار در ابعاد مختلف جامعه خواهیم بود.

صحت و سلامتی همگان را در پرتو آرمانهای های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمايم.

لازم به ذکر است دومین یادواره شهدای رسانه استان یزد امروز در امام زاده سید جعفر محمد یزد برگزار می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار