معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره کل ۱۲۱ مجوز فعالیت حوزه فرهنگی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون صادر کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ 27 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، وحید حیدری افزود: ۱۲ مجوز در بخش موسسات فرهنگی قرآن و عترت، ۲۶ مورد در حوزه موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره و چند منظوره، ۱۲ کانون آگهی و تبلیغات، ۲۲ چاپ دیجیتال، ۱۴ انتشارات و ۳۵ پایگاه خبری، ماه نامه، فصلنامه و دوفصلنامه در دولت سیزدهم صادر شده است.

به گفته او، ۱۸ موسسه فرهنگی و هنری و ۵ کانون آگهی و تبلیغات نیز در مراحل نهایی صدور مجوز فعالیت هستند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در بخش مطبوعات نیز ۱۱۱ مجوز فعالیت نمایندگی نشریات سراسری در استان صادر شده است که سالانه تمدید می‌شوند.

حیدری افزود: در حوزه چاپ نیز ۳۹۲ عنوان کتاب در استان چاپ شده است.

به گفته او، ۸ هزار جلد کتاب به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در استان بین دستگاه‌های اجرایی، مساجد و حسینیه، کتابخانه‌های عمومی و موسسات خصوصی توزیع شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: برای پاسداشت زبان فارسی و در اجرای قانون منع استفاده از واژه‌های بیگانه، طرح «پاسداشت زبان فارسی» همزمان با ۲۵ اردیبهشت سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در استان اجرا شد.

حیدری گفت: واحد تبلیغات این اداره کل، برای نصب تابلوی ۱۳۷ واحد صنفی مجوز صادر کرده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار