استاندار بوشهر گفت: فردا در سفر رئیس جمهور به عسلویه، مرحله ۱۱ پارس جنوبی که آخرین مرحله طرح توسعه این میدان گازی است، وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 27 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر افزود: بیش از ۲ دهه است که مرحله ۱۱ پارس جنوبی در دستور کار قرار دارد و در مقاطع مختلف شرکت‌های چینی و توتال فرانسه که آنجا کار می‌کردند آن را رها کردند، اما متخصصین ایرانی برای تکمیل آن مصمم شدند و فردا با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

او با تبریک هفته دولت، ادامه داد: فعالیت دولت سیزدهم در شرایط سختی در بخش‌های مالی، اقتصادی و خدماتی آغاز شد.

استاندار بوشهر با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، افزود: هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت، توقف طرح‌های عمرانی، اقتصادی و ایجاد یاس در جامعه بود که با هدایت‌های رهبر انقلاب و پشتیبانی مردم این جنگ ترکیبی مدیریت شد و اهداف دشمن یکی پس از دیگری ناکام ماند.

محمدی‌زاده با اشاره به شتاب در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی استان و تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی، بر توسعه حرکت‌های فرهنگی تاکید کرد.

او همچنین با قدردانی از مردم استان که در شرایط سخت از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی کرده‌اند، گفت: کار اداری مردم در دستگاه‌های اجرایی و اداری نباید معطل بماند و باید خواسته‌های مردم با سرعت در ادارات پیگیری شود.

استاندار بوشهر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست برای حل مشکلات مردم به شهرستان‌ها سفر کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به اهمیت جذب منابع ملی برای تکمیل طرح‌های عمرانی گفت: امیدواریم در کنار فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی، توسعه حوزه فرهنگ، افزایش ارتباط با مردم و سرعت‌بخشی به پیگیری خواسته‌های آنان مد نظر قرار گیرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار