همزمان با اربعین حسینی انجام می‌شود
پویش بزرگ و سراسری «گزارشگر اربعین باشد» همزمان با ایام اربعین حسینی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 29 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک، یکی از موضوعات بسیار مهمی که در ارتباط با رویدادها و مراسم‌های بزرگ وجود دارد، لزوم اطلاع رسانی درست و مستندسازی از آن است.

در این بین، مستندسازی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین گردهم آیی انسانی در تاریخ بشریت، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به تعداد بسیار بالای شرکت کنندگان در این راهپیمایی میلیونی و همچنین سوژه‌های متعددی که در ارتباط با آن وجود دارد، امکان مستندسازی تمامی رویدادها به صورت سازمان یافته وجود ندارد.

در این راستا موسسه فرهنگی و هنری رسا اقدام به برگزاری پویش بزرگ و سراسری با عنوان «گزارشگر اربعین باشید» کرده تا تمامی افرادی که در این آیین شرکت می‌کنند بتوانند به مستندسازی و پوشش رسانه‌ای این اتفاق بزرگ و تاریخ ساز بپردازند.

علاقه مندان به شرکت در این پویش باید عکس‌ها، گزارش‌ها و ویدئو‌های خود را از مسیر نورانی اربعین با هشتک #حیاتناالحسین به پیام رسان بله یا ایتا در شماره 09383263930ارسال کنند.

نکته بسیار مهمی که در ارتباط با آثار ارسالی این پویش وجود دارد آن است که حداکثر زمان ویدئو‌های ارسالی نباید از سه دقیقه بیشتر باشد و برای شرکت کنندگان جوایز ارزشمندی هم در نظر گرفته شده است.

پویش بزرگ «گزارشگر اربعین باشید» + پوستر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار