معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین افتتاحیه اولین مرکز ترک اعتیاد ماده 16 اعتیاد را پایه و اساس بسیاری از آسیب های اجتماعی خواند.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 29 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکبر عزیزی در آیین افتتاحیه اولین مرکز ترک اعتیاد ماده 16 با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر؛ اعتیاد را پایه و اساس بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و اظهار کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی که امروزه جامعه با آن ها دست و پنجه نرم می‌کند از جمله سرقت های خرد در استان توسط معتادان متجاهر صورت می‌گیرد.

وی با قدردانی از تلاش های اداره کل بهزیستی استان تصریح کرد:وسعت کاری این سازمان به اندازه ای است که امروز همه مردم از بهزیستی مطالبه گر هستند که یکی از حوزه های مطالبه گری ایجاد و راه اندازی کمپ های ترک اعتیاد است.

مهندس عزیزی در ادامه با اشاره به فرایند سخت اخذ مجوز مرکز ترک اعتیاد ماده 16 ابراز داشت: مجوزهای این مرکز با پیگیری شبانه روزی و سختی اخذ شده و امروز با تجهیز امکانات به بهره برداری رسید.

وی توجه به اشتغال نجات یافتگان را از ویژگی های این مرکز عنوان کرد و ابراز داشت: با راه اندازی گلخانه ای در جوار مرکز زمینه اشتغال آنان نیز فراهم خواهد شد.

معاون استاندار در ادامه خواستار حمایت دستگاه های ذیربط از این مرکز شد و ابراز داشت: نجات هر فرد معتاد در واقع نجات جامعه است و بر همین اساس باید با یک کار تیمی و گروهی به پاکسازی جامعه از افراد معتاد و نجات فرد معتاد کمک نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار