رئیس شورای اسلامی شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک روز پزشک گفت: اول شهریور، سالروز حکیم و فیلسوف نامی ایران ابوعلی سینا را روز پزشک نامیدند. نباید فراموش کرد که بهداشت، پزشک و سلامت یکی از شاخص های مهم جهت رشد و توسعه جامعه است.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 02 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، عزیزالله سیفی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور در زمینه پزشکی پیشرفت چشمگیری داشته است گفت: شهر یزد نیز در زمینه پزشکی و بهداشت سرآمد است و تا کنون پزشکان متخصص و متعهد زیادی را تحویل جامعه داده است.

وی افزود: امروزه یزد به عنوان یکی از قطب های گردشگری یزد معروف است و همچنین به دلیل هزینه های مناسبی که پزشکان یزدی اخذ میکنند امکان جذب توریست سلامت در شهر یزد فراهم شده است و هرساله از سراسر کشور و حتی از کشور های حاشیه خلیج فارس بیماران زیادی برای درمان به یزد سفر میکنند.

سیفی هفته دولت را نیز گرامی داشت و ادامه داد: سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به مدت یک هفته به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، در هفته دولت دستگاه های دولتی و اجرایی از سراسر کشور عملکرد فعالیت خود را اعلام می کنند تا مردم در جریان قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: شهرداری یزد نیز پروژه هایی را در این هفته به بهره برداری می رساند و عملکرد خود را در شهر به صورت جامع به اطلاع مردم می رساند.

وی تاکید کرد: قطعا دولت زمانی موفق خواهد بود که همراهی آحاد مردم را داشته باشد دولت نیز باید برای رضایت بیشتر عموم مردم تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار