مسوول هماهنگی موکب هیأت اعظم تعزیه لرستان گفت: این موکب کاملا مردمی، روزانه به حدود ۲ هزار و ۵۰۰ زائر خدمات‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 02 September 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از فارس، حجت السلام نبی جلالی گفت: خرم‌آباد یکی از شاهراه‌های اصلی برای رسیدن زائران اربعین است چراکه حدود ۶۰ درصد زائران برای رسیدن به کربلا از این شهر می‌گذرند و بر همین اساس موکب‌های مردمی در این ایام در خدمت زائران هستند.

وی از فعالیت 5 ساله موکب هیئت اعظم تعزیه لرستان در جنوب خرم‌آباد خبر داد و افزود: این موکب، خدمات رسانی ویژه‌ای برای زائران اربعین در نظر گرفته است، از جمله پذیرایی هر ۳ وعده غذایی بوده که تا کنون به صورت روزانه حدود تا ۲ هزار و ۵۰۰ وعده غذایی در اختیار زائران محترم قرار داده شده است.

مسوول هماهنگی موکب هیات اعظم تعزیه لرستان در ارتباط با دیگر خدمات این موکب عنوان کرد: خدماتی، چون آرایشگاه برادران، چای‌خانه، سقاخانه، درمانگاه‌های فعال شبانه روزی و سالن‌ها و منازل خانوادگی برای اسکان و استحمام نیز برای زائران فراهم شده است.

وی گفت: امسال با توجه به هجمه‌های اخیر علیه جوانان، تصمیم گرفتیم این غرفه.‌ها را تماما در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهیم.

جلالی بیان کرد: این موکب‌ها کاملا مردمی هستند و توسط هیچ ارگان و اداره‌ای مدیریت نمی‌شوند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار