نماینده مردم تفت و میبد و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس :
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در بازدید از روند ارائه خدمات درمانی هلال احمر در نجف اشرف گفت: سطح خدمات درمانی ارائه شده در مراکز درمانی هلال احمر در عراق، برابر با ارائه این خدمات در مراکز درمانی داخل کشور است.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 03 September 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید جلیل میر محمدی که به همراه تعداد دیگری از نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی‌به شهر نجف آمده بودند، از خدمات مراکز درمانی هلال احمر در این شهر بازدید کردند.
 
در جریان این بازدیدها میرمحمدی فعالیت‌ درمانی هلال احمر در عملیات اربعین امسال در خاک عراق را هم سطح خدمات ارائه شده در داخل کشور ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم اینکه زیرساخت درمانی در خاک عراق به اندازه کافی فراهم نیست و تیم‌های درمانی هلال احمر در مراکز سریع‌الاستقرار و یا در هتل‌ها، مراکز درمان را برپا کرده‌اند اما سطح خدمات ارائه شده به بیماران کمتر از خدمات درمانی که در داخل کشور ارائه می‌شود، نیست.
 
وی افزود: نکته قابل توجه این است که خدمات درمانی در داخل کشور تنها به هموطنان ایرانی ارائه می‌شود اما در خدمت‌رسانی هلال احمر در خاک عراق تعداد بسیار زیادی از بیماران، اتباع سایر کشورها هستند.
 
این نماینده مجلس با اشاره به تعامل خوب هلال احمر با موکب‌های مردمی‌گفت: خوشبختانه در اربعین امسال برای نخستین بار تعداد زیادی از موکب‌های مردمی‌با ثبت نام در  هلال احمر توانستند با تامین نیروی انسانی متخصص مقداری از داروهای هلال احمر را در اختیار بگیرند و به زائران خدمات ارائه کنند.
 
وی با قدردانی از جمعیت هلال احمر گفت: تعداد پزشکان متخصص داوطلب کم‌نظیر بود و خوشبختانه تریاژ به خوبی صورت می‌گرفت و توانسته بود نظم لازم را ایجاد کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار