مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد:
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد به فعالان اقتصادی و مدیران شرکتهای تجاری و موسسات غیر تجاری توصیه کرد تا گرفتن امضای الکترونیک را به دقیقه 90 موکول نکنند.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 03 September 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهدی اقبال در این خصوص اظهار داشت : صاحبان سرمایه و مدیران شرکتهای تجاری و موسسات غیرتجاری قبل از اینکه برای ثبت تاسیس شرکت و موسسه خود یا ثبت هرگونه تغییرات قانونی اقدام کنند توکن امضا الکترونیک را بگیرند یا نرم افزار مربوط به امضای الکترونیک را بر روی گوشی خود نصب نمایند.

وی با اشاره به اجباری شدن امضا الکترونیک برای ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری از ابتدای شهریور افزود : در اکثر موارد مشاهده می شود که شرکت های تجاری بدون توجه به امضا الکترونیک درخواست های ثبت خود را به ثبت شرکتهای استان ارسال می کنند و پس از اینکه اقدامات قانونی انجام شد و آگهی ها آماده انتشار شد متاسفانه به دلیل اینکه امضا الکترونیک ندارند نمی توانند آگهی های خود را دریافت کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد ، بروز اختلال و برخی مشکلات در گرفتن امضا و پرداخت الکترونیک را مربوط به درگاه های پرداخت دانست و تأکید کرد: با شناسایی موانع و مشکلات طرح پرداخت و امضای الکترونیک امید می رود در آینده نزدیک در این حوزه شاهد مشکلی نباشیم.

اقبال تصریح کرد : فعالان اقتصادی و مدیران شرکتهای تجاری و موسسات غیر تجاری با گرفتن به موقع امضای الکترونیک برای زمان هایی مانند گرفتن تسهیلات بانکی و شرکت در مناقصه و دیگر فعالیت ها که ضروری و فوری می باشد از قبل چاره اندیشی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار