شهردار شهرکرد گفت: طرح استقبال از ماه مهر در آستانه بازگشایی مدارس در شهرکرد توسط مجموعه مدیریت شهری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 07 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از مهر، محمدحسین واحدیان صبح پنج شنبه در جلسه هماهنگی ویژه بازگشایی مدارس با بیان اینکه شهرداری شهرکرد در حوزه عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و فضای سبز اقداماتی در جهت استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس پیش‌بینی کرده است، اظهارداشت: در حوزه فرهنگی برگزاری کارناوال شادی، سرود‌های پاتوقی و توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش آموزان انجام می‌شود.

وی افزود: پاکسازی مبادی ورودی شهر، پاکسازی مدارس، شست و شوی معابر، لایروبی جوی و جداول نیز انجام می‌شود. شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: خط‌کشی معابر، نصب علائم ترافیکی و آشکارسازی خطوط پیاده و سرعت‌گیر‌ها در حوزه ترافیک در حال انجام است.

واحدیان از افزایش تعداد اتوبوس‌ها در زمان بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: از زمان بازگشایی مدارس تعداد اتوبوس‌ها افزایش و مدت زمان انتظار مسافر کاهش می‌یابد.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: اکیپ فوریت‌های عمرانی مناطق نیز باید نسبت به لکه‌گیری معابر نزدیک مدارس اقدام و در صورت نیاز جوی و جداول اصلاح شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در مهرماه سال تحصیلی دانشگاه‌ها نیز آغاز می‌شود میدان ورودی دانشگاه گل کاری و کاشت درخت و گل در لاین کندرو و تندرو در مسیر دانشگاه نیز انجام شود.

واحدیان گفت: مدیریت شهری در حال حاضر بخشی از اقدامات را در آستانه بازگشایی مدارس شروع کرده است، اما در هفته پایانی شهریور اقدامات تشدید می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار