مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مسجد یزد با اشاره به برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: دهمین دوره مسابقات قرآنی با عنوان« مدهامتان» با حضور فعالان قرآنی در استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹ 16 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری افزود: این دوره مسابقات با هدف شناسای و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پر نشاط تر اعضای کانون های مساجد در فعالیت های قرآنی ملی و بین المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی هنر مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت، ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال در امور قرآنی و کشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر تفسیر قرآن برگزار می شود.

وی خاطرنشان ساخت : دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت، تفسیر، حفظ، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و تصحیح قرائت حمد، سوره و اذکار نماز برگزار می شود.

رستگاری گفت: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران برگزار می شود که در گروه برادران گروه های سنی زیر 18 سال و 18 تا 30 سال برگزار می شود و گروه خواهران نیز نیز در گروه سنی 18 تا 30 سال برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار