نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به میزان درآمد کارمندان و کارگران، تأمین مسکن از جمله عوامل تأثیرگذار برای کمک به پس‌انداز و پشتوانه آینده جامعه کارگری است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 15 September 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا دشتی‌اردکانی صبح امروز در جمع شورای مجتمع گندله‌سازی، اولویت اجرایی خود در موضع گیری و قضاوت افراد را عملکرد آنها در حوزه‌های مختلف دانست و اظهار کرد: خدمت صادقانه و فعالیت مستمر به نفع مردم خط قرمز اجرایی و تصمیم گیری است.

وی تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه را یکی از الزامات اجرایی برای افزایش امید بین افراد جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به میزان درآمد کارمندان و کارگران، تأمین مسکن از جمله عوامل تأثیرگذار برای کمک به پس‌انداز و پشتوانه آینده جامعه کارگری است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، حل مسکن شهرستان را از جمله اولویت‌های اجرایی و در دستور کار دانست و گفت: این با مشارکت تمام عناصر اجرایی و مدیریتی انجام می‌شود و من به عنوان نماینده تمام مردم اردکان این موضوع را با جدیت دنبال کرده و می‌کنم.

دشتی با بیان این‌که ایجاد شهرک مسکونی ویژه جامعه کارگری از جمله مطالبات ما از دست‌اندرکاران اجرایی شهرستان، استان و کشور است، تصریح کرد: مسئولان شهرستانی و استانی باید بیش از پیش نسبت به تأمین مسکن کارگری برای این شهرستان احساس مسئولیت کرده و این مهم متعهدانه پیگیری کنند.

 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد یک تعاونی مسکن برای تأمین مسکن کارگری در شهرستان اردکان، گفت: من اعتقاد دارم تقویت و حمایت از جامعه کارگری در حقیقت تلاش برای رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

نماینده مردم اردکان با بیان این‌که از این پس بحث تأمین مسکن جامعه کارگری را در خارج از استان پیگیری خواهم کرد، تأکید کرد: به نتیجه رسیدن سریع این موضوع به پیگیری جدی مدیران صنایع و مسئولان شهرستانی و استانی نیاز دارد.

دشتی جانمایی مسکن کارگری اولویت‌های بعدی برای انجام این مهم دانست و بیان کرد: ساخت شهرک مسکونی جامعه کارگری را از شورای عالی مسکن پیگیری خواهم کرد.

وی در پایان با بیان این‌که مردمی کردن اقتصاد یکی از موثرترین راهکارهای توسعه پایدار کشور است، خاطرنشان کرد: این مهم از جمله اقدامات در دستور کار برای آینده‌ای روشن تر و بهتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار