مدیرکل راه آهن خراسان گفت: روزانه حدود ۴۰ هزار مسافر با ۷۴ رام قطار برنامه‌ای و شش رام قطار فوق العاده، ویژه دهه پایانی صفر، از مشهد به ۲۷ شهر و مرکز استان جابه جا می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 17 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، مدیرکل راه آهن خراسان گفت: پس از پایان آیین‌های سوگواری شهادت حضرت رضا (ع) در مشهد با تمهیدات ویژه راه آهن برای بازگشت زائران پیاده امام رضا (ع) هفت هزار زائر پیاده آن امام همام با هشت رام قطار فوق العاده به شهرستان‌های جوین، نیشابور و سرخس در خراسان رضوی برگشتند.

مصطفی نصیری ورگ افزود: با توجه به بازگشت زائران پیاده به شهرهایشان از عصر دیروز طبق هماهنگی از پیش انجام شده، حدود سه هزار زائر حضرت رضا (ع) با سه رام قطار از مشهد به ایستگاه نقاب در شهرستان جوین اعزام شدند.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: چهار رام قطار نیز از مشهد حدود سه هزار و ۵۰۰ زائر اهل نیشابور و مناطق اطراف آن را به ایستگاه نیشابور منتقل کرد.

نصیری ورگ افزود: علاوه بر افزودن یک واگن اضافه به قطار محلی مشهد-سرخس، یک رام قطار فوق العاده نیز دیشب به سرخس اعزام شد که در مجموع ۵۰۰ زائر پیاده سرخسی نیز از این طریق به شهرشان بازگشتند.

وی خاطر نشان کرد: تردد ۸۰ رام قطار روزانه در این ایام تا پایان شهریور ماه در مسیر مشهد جریان دارد و حرکت قطار‌ها از این ایستگاه راس ساعت انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار