فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با تشریح جنگ ۸ ساله، یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را تحقیر استکبار جهانی، آمریکا، قدرت‌های نظامی جهان و رژیم بعث عراق دانست.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 22 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تبریک هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام اظهار داشت: نیرو‌های مسلح و ملت ایران در جنگ تحمیلی ۸ ساله قدرت و اقتدار ایران اسلامی و سلطه‌ناپذیری آن را به نمایش گذشت.

وی جنگ تحمیلی ۸ ساله را طرحی توسعه‌طلبانه دشمنان انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه دشمنان در این جنگ به قصد شکست ایران اسلامی و ضربه زدن به انقلاب وارد میدان شدند گفت: همدلی، انسجام، وحدت و صلابت و حماسه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف دریایی، هوایی، زمینی، پدافند و بسیج نقش شوم دشمنان را با شکست مواجه کرد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین و مردمی‌ترین نظام در طول تاریخ اسلام است گفت: در ۸ سال دفاع مقدس با فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت تمام محاسبات و معادلات دشمنان را در ابعاد مختلف بر هم ریخت.

رزمجو با بیان اینکه دفاع مقدس ۸ ساله، ایران اسلامی را شکست‌ناپذیر کرده است گفت: نیرو‌های مسلح با تجهیزات و سلاح ایمان، تقوا، اراده از خودگذشتگی به دژ شکست‌ناپذیر تبدیل شده و در هندسه و محاسبات جهانی دگرگونی قابل توجهی ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام با تاسی از عاشورا حسینی و فرهنگ و مکتب حضرت امام حسین علیه‌السلام با تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری در مقابل بالاترین دشمنان ایستادگی می‌کند و یکی از دستاورد‌های ۸ سال دفاع مقدس تسخیر خاکریز‌های بلوک شرق و غرب و تحقیر استکبار جهانی از جمله آمریکا، قدرت‌های نظامی جهان و رژیم بعث عراق است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه قدرت نظام اسلامی ایران در مقابل تمام زورگویی و ظالمان و متجاوزان با اقتدار ایستادگی می‌کند گفت: انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس کشور‌های مظلوم و مردم آزاده دنیا را هوشیار و بیدار و تحول مهمی در جهان ایجاد کرد.

رزمجو با اشاره به خنثی شدن جنگ ترکیبی دشمن افزود: در جنگ نرم و ترکیبی دشمن، ایران اسلامی مقتدرانه ایستادگی و نقشه‌های آنان را خنثی کرد و شکست داد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار