نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: همه این دستاوردهای دفاع مقدس، دوران انقلاب و بعدها در سایه یک نکته اصلی آن هم ایمان و تقوا بوده است‌.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 22 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمدعلی نکونام صبح امروز در رژه 31 تیرماه، اظهار داشت: مردم مومن لبیک گفته به امام خمینی(ره) و عاشورا و پرورش یافته‌های مکتب حسینی در 8 سال دفاع مقدس جلوی دشمن ایستادند.

وی مطرح کرد: انقلاب جوانان و فرزندانی در درون خود تربیت کرده و پرورش داده است که اینها اهل مقاومت و ایستادگی هستند. جنگ دفاع مقدس، جوانانی تربیت کرد که نسل به نسل رشادت‌هاشان به آیندگان منتقل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: همه این دستاوردهای دفاع مقدس، دوران انقلاب و بعدها در سایه یک نکته اصلی، آن هم ایمان و تقوا بوده است‌. در جاهای دیگر نیروی مسلح و مردمی هستند که از یک سری مسائل دفاع می‌کنند و انقلاب در همه جا هست اما آنچه که به انقلاب اسلامی معنا و عظمت بخشیده، همین ایمان و تقوا است که حرکت را به بقاء وصل کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب برای ماندگاری انسان‌ها است، دفاع مقدس تلاش برای به عظمت رساندن و کرامت انسان‌ها است که این در سایه ایمان و تقوا محقق شد. سنگرهای تلاوت قرآن، دعای کمیل، دعای توسل و ... از جمله این مصداق‌ها است.

امام جمعه شهرکرد، تصریح کرد: اگر انس با اهل بیت(ع)، اشک‌های نیمه شب و بی‌ریای رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ... نبود، عنایت پروردگار به این سرزمین و مردم نبود. عنایت پروردگار در دفاع مقدس به دلیل همین توسل به اهل بیت(ع) و خداوند متعال بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: تداوم انقلاب با همین‌ها است، مبادا این‌ها را از خود دور کنیم و معنویت و تقوا، اخلاص ، خداباوری، پاکی‌ها و فضیلت‌ها از ما دور شود و نفس و دنیا محوری بر ما حاکم شود.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: وحدت در سایه ایمان، همدلی در سایه تواضع، اعتقاد به ارزش‌های دینی، نماز جماعت، اجتماع بزرگ و فخر آفرین انقلاب در تمام دوران‌ها یعنی نماز جمعه و حضور در صحنه‌ها رمز ماندگاری و تداوم بخشیدن به انفلاب اسلامی ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار