همایش تجلیل از بسیجیان استان بوشهر با حضور مدیران و کارمندان نمونه بسیجی در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ 27 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) عصر امروز در آیین تجلیل از بسیجیان نمونه بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش بانوان در دوران ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: تمامی اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان در مجهز کردن رزمندگان برای دفاع از میهن اسلامی نقش بسیار به‌سزایی داشته‌اند. دوران دفاع مقدس نماد ایستادگی، مقاومت و شجاعت است که به دست رزمندگان غیور انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه مردمان ولایتمدار بوشهر حماسه‌های بسیاری را در کشور آفریدند، تصریح کرد: استان دارالحماسه بوشهر با جای دادن دلاورمردان قهرمانی در دل خود تا به حال حماسه‌های بسیار افتخارآفرینی را به ارمغان آورده است.

سردار علی رزمجو با اشاره به ویژگی‌های کارمندان بسیجی و جهادی خاطرنشان کرد: شایسته است مدیران و کارمندان از ویژگی‌های نشأت گرفته از عاشورا حسینی بتوانند به بهترین شکل در راستای ایجاد رضایت مردم به طور جهادی خدمت‌رسانی کنند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر تقوامداری و اجرا دستورات خدا در زندگی را ضروری دانست و تصریح کرد: جامعه و کشوری که با استفاده از تقوا‌مداری و اجرا دستورات خداوند متعال راه خود را پیش ببرد آن کشور در مقابل دشمنان شکست‌ناپذیر می‌شود.

وی قانونمندی در حاکمیت ادارات و حفظ ملاحظات در ارتباطات را یک امر ضروری در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به جامعه دانست و با بیان اینکه انتقال امید به جامعه از طریق کارمندان بسیار مهم است اضافه کرد: دانش اداری، عقل و خرد از اصول اصلی کارمندان در محیط اداره محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز با اشاره به هدف از برگزاری این همایش گفت: پیوند معنوی، کاری و اخلاقی بین مجاهدان اسلام و کسانیکه در حوزه خدمت‌رسانی در ادارات مشغول کار هستند از مهمترین اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

سرهنگ اسکندری در ادامه افزود: در حاشیه این همایش از بسیجیان کارمندی که به‌صورت جهادی و بدون هیچ چشم‌داشت به مناطق محروم رفته و خدمات مفید را در آنجا ارائه دادند تجلیل می‌شود.

در ادامه این همایش استاندار بوشهر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کارمند استان بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی بزرگ برای تقدیر و تجلیل از خانواده‌های شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت محسوب می‌شود.

احمد محمدی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه دوران ۸ سال دفاع مقدس دو قطب جهان از صدام برای فروپاشی انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کردند اظهار کرد: کشور‌های شرق و غرب دنیا با حمایت‌های بی‌سابقه خود از رژیم بعث عراق و تجهیز کردن آن با به پیشرفته‌ترین جنگ افزار‌های نظامی می‌خواستند انقلاب اسلامی را در چند روز از بین ببرند، اما در مقابل با مجاهدت رزمندگان اسلام و رهنمود‌های امام راحل تمامی نقش‌های دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شد.

وی تصریح کرد: شایسته است در حال حاضر همانند دوران دفاع مقدس با الگوگیری از سیره اهل بیت علیه‌السلام و شهدا بتوانیم از موانعی که دشمنان انقلاب اسلامی بر سر راه کشور قرار می‌دهند عبور کرده و فشار اقتصادی آنان را نیز با کار جهادی خنثی کنیم.

در پایان این همایش از مدیران و کارمندان نمونه بسیجی استان بوشهر با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار