فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع ۳ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند استان، گفت: هزینه تهیه این مرحله از رزمایش کمک مومنانه بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 03 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علی‌محمد اکبری صبح امروز در سی و سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه ساله گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در سطح استان برای کمک به نیازمندان انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار استان تا کنون بیش از یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان نیازمندان کمک کرده‌اند.

وی افزود: مرحله سی و سومین رزمایش مواسات و کمک مومنانه با اهدای ۳ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان انجام شد.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: هزینه تهیه این مرحله از رزمایش کمک مومنانه بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر در مناطق دورافتاده استان

در ادامه این برنامه هوشنگ فولادی مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: با توجه به اینکه سال‌های گذشته در خصوص توزیع کمک‌های مومنانه بین سپاه، کمیته امداد و موسسات خیریه موازی کاری انجام می‌شد، امسال با برگزاری جلسات مقرر شد بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر سپاه در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور توزیع و گامی راستای اجرای عدالت برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار