در حمایت از طوفان الاقصی؛
زنگ «همبستگی» به منظور حمایت از دانش‌آموزان فلسطینی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان یزد و شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز و ... نواخته شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 08 October 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، برای حمایت از مقاومت فلسطین و اعلام همبستگی با دانش‌آموزان مظلوم و بی‌پناه فلسطینی، امروز یک‌شنبه همزمان با سراسر کشور زنگ «همبستگی» در همه مدارس استان یزد نواخته شد.

در شهرستان بهاباد این مراسم با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در دبیرستان پسرانه ابن سینای به صورت نمادین برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این مراسم با تبریک عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی اظهار داشت: این پیروزی غرورآفرین نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی خواهد بود و هشداری جدی به همه سازشکاران در منطقه است .

علیرضا تیموری بیان کرد: اقتدار و قدرت امروز جبهه‌ مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه امروز رژیم غاصب اسرائیل از زمین، زیر زمین، دریا، هوا، غزه و کرانه باختری توسط جبهه مقاومت مورد هدف قرار گرفته است، عنوان کرد: امروز در دبیرستان پسرانه ابن سینای بهاباد گردهم آمدیم تا به یاد دانش آموزان فلسطینی اعلام کنیم که در این شادی ما نیز شادیم، در این پیروزی سهیم هستیم و برای پیروزی نهایی شما دعا می‌کنیم.

تیموری با بیان اینکه پیروزی غرورآفرین مردم فلسطین نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است، افزود: پیروزی ارزشمند جبهه مقاومت نشان داد رژیم صهیونیستی رو به افول است.

در این مراسم زنگ همبستگی با دانش آموزان فلسطین و نوارغزه در دبیرستان ابن سینای بهاباد به صدا درآمد و دانش آموزان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت قاطع خود را از طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و دانش آموزان غزه اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار