به مناسبت هفته ملی کودک پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و دیگر مسؤولان استانی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 08 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، به مناسبت هفته ملی کودک پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و دیگر مسؤولان استانی رونمایی شد.

غلامعلی حیدری در این آئین گفت: دوران کودکی دوران با اهمیتی است، اگر این دوران به خوبی سپری شود، فرد می‌تواند دوران نوجوانی و جوانی پُرنشاطی را سپری کند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به دوران کودکی، افزود: در سیره پیامبر (ص) و ائمه، به کودک و دوران کودکی توجه خاصی شده است و گاهی امامان هم‌بازی و هم صحبت کودکان می‌شدند و همین روش در سیره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هم دیده می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آینده کشور به دست همین کودکان است و اگر در دوران کودکی به خوبی رشد و نمو پیدا کنند، می‌توانند برای خانواده، محله، شهر و کشور مفید و اثرگذار باشند.

وی گفت: بحث کتاب و کتابخوانی بسیار مهم است و باید همه کودکان با کتاب مأنوس شوند، لازمه اینکه کودکان آینده روشنی داشته باشند، کتاب خواندن است.

حیدری افزود: تاثیرگذارترین، زبان، زبان هنر است، کودکان باید عادت کنند با این زبان صحبت کنند، زیرا اثرگذاری بهتری را دارد.

وی ادامه داد: قصه یک شیوه تربیتی اثرگذار است که باید در بین خانواده‌ها نهادینه شود و کانون‌های پرورشی فکری بیش از پیش به این مهم توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار