مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ارتقاء رضایتمندی کیشوندان و سرمایه گذاران، افزایش مشارکت آنان در اجرای طرح های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و رفاهی را در حوزه اداره شهر در پی دارد.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 08 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی به همراه سرپرست مدیریت فناوری، اطلاعات و ارتباطات صبح یکشنبه ۱۶ مهر از تمامی بخش‌های شرکت عمران، آب و خدمات کیش بازدید و از نزدیک ضمن بررسی نحوه خدمات رسانی به مردم، با کارکنان این شرکت به گفتگو پرداخت.

در پایان این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و معاونان وی تشکیل جلسه داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با بیان این که یکی از مقوله‌های اصلی مورد نیاز برای اداره شهر، برنامه ریزی مناسب و بهینه و نیز شناخت و آگاهی از میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات عمومی است؛ تاکید کرد: نظرسنجی عمومی یکی از راهکار‌های تعیین میزان رضایتمندی و توفیق برنامه‌های شرکت عمران، آب و خدمات در ارایه خدمات مناسب و شایسته و جلب نظر کیشوندان و سرمایه -گذاران است.

رحیم سرهنگی بر لزوم تسریع در فرایند امور اداری سرمایه گذار‌ها در چارچوب ضوابط و مقررات و رعایت استاندارد‌ها و نیز تعامل و همکاری و تعامل بین حوزه‌های مختلف و پرهیز از موازی کاری تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و فعال کردن دفتری تحت این عنوان و تعیین افرادی در شرکت عمران، آب و خدمات جهت پیگیری امور اداری سرمایه گذاران از ضروریات است.

وی ملاک ارزیابی عملکرد کارکنان را میزان رضایتمندی مردم از آنان و مبنای پرداخت پاداش عنوان و خاطر نشان کرد: سیستم پاداش دهی باید به گونه‌ای طراحی و اجرایی شود که باعث تشویق و ایجاد انگیزه در کارکنان شده و حداکثر بازدهی را به ارمغان بیاورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواستار ایجاد سامانه‌ای همچون سامانه " سوت زنی" با رعایت حفظ شا‍ن مردم و گمنامی گزارش دهنده درجزیره کیش شد و تصریح کرد: با هرگونه فسادی در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه برخورد خواهیم کرد و خواهان یاری مردم در تحقق این مهم هستیم.

وی همچنین از ایجاد سامانه پیامکی ویژه کارکنان سازمان و شرکت‌های تابعه خبر داد و افزود: از طریق این سامانه پیامکی کارکنان سازمان می‌توانند ناهنجاری‌های محیط کار را گزارش دهند.

رحیم سرهنگی با اشاره به روند سخت و پیچیده جذب سرمایه گذار و ضرورت تفکیک روند رسیدگی به فرایند اداری طرح‌های بزرگ عمرانی از پروژه‌های کوچک افزود: انجام برخی از فرایند‌های اداری در بستر الکترونیک ضمن کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت می‌تواند ما را در کسب رضایتمندی سرمایه گذاران یاری کند.

وی با اشاره به لزوم توجه به طرح‌های توسعه محور و آینده نگر شهری تاکید کرد: تحقق توسعه و درآمد پایدار مستلزم ایجاد زیرساخت‌ها و نیز بهره برداری مفید از آن‌ها با رعایت موضوعات زیست محیطی است.

رحیم سرهنگی با بیان این که تقویت و نوسازی حمل و نقل عمومی کیش در دستور کار قرار دارد؛ افزود: همانند بسیاری از کشور‌های مطرح دنیا، در حوزه گسترش خودرو‌های برقی باید در کشور پیشتاز باشیم و بستر‌های این مهم را از جمله ایحاد ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تهیه و تدوین سند جامع ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری کیش، از تشکیل کمیته برندینگ ویژه کیش در این زمینه خبر داد و گفت: با بکارگیری فن آوری‌های نوین و توجه به مقررات ملی ساختمان، در راستای تحقق مباحث زیبایی شناسی و وحدت بخش در سیما و منظر شهری به دنبال یک سیما و منظر شهری خاص کیش هستیم.

گفتنی است سند جامع ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری کیش با بررسی و مطالعات محیطی و بر اساس اهداف بالادستی برنامه‌های دولت و مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی سال ۱۳۸۷ و دستورالعمل ماده ۱۶۹ قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور، تهیه و تدوین و توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش اجرایی خواهد شد.

رحیم سرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که به دنبال حذف مالیات بر ارزش افزوده در کیش هستیم؛ گفت: با حذف مالیات بر ارزش افزوده شاهد افزایش رغبت سرمایه گذاری، کاهش سطح عمومی قیمت‌ها و دلگرمی فعالان اقتصادی در کیش خواهیم بود.

همچنین مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این جلسه ضمن تشریح و گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه امور شهری گفت: درسایه تعامل خوب کارکنان این مجموعه، شاهد ارتقاء کیفی خدمات رسانی ودر نهایت رضایتمندی کیشوندان و سرمایه گذاران درحوزه‌های شهری و خدماتی خواهیم بود.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار