رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد از کشف تعداد 331 قوطی از انواع شیر خشک 400 گرمی از یک واحد و از واحد دیگر تعداد 15 قوطی شیرخشک و امتناع از عرضه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ 11 October 2023

به گزارش تابناک‌رضوی، سید علی اکبر نصری با بیان این مطلب اظهار کرد: طی گشت مشترک انجام شده با نماینده غذا و دارو و پلیس امنیت واطلاعت از یک واحد داروخانه تعداد 331 قوطی شیر خشک از انبار دارو کشف گردید.

نصری سر آسیا بیان کرد : با توجه به قانون انتزاع و تفکیک وظایف و محول شدن نظارت وبازرسی در خصوص محصولات کشاورزی و لبنی و از جمله شیر خشک به سازمان جهاد کشاورزی، با توجه به گلایه های شهروندان از عدم عرضه و وجود شیر خشک کودکان در برخی از داروخانه های سطح شهر ، طی گشت مشترک انجام شده با نمایندگان فوق از یک مرکز پخش و 3 دارو خانه در محدوده احمداباد بازرسی بعمل امد .
وی اذعان داشت : پس از خرید اولیه و درخواست شیر خشک از دو واحد امتناع از عرضه محرز گردید که از یک واحد تعداد 331 قوطی از انواع شیر خشک 400 گرمی و از واحد دیگر تعداد 15 قوطی شیرخشک کشف گردید.
 خاطر نشان کرد : در محل صورتجلسه تنظیم و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می گردد.

نصری سرآسیا بیان کرد : این روند بازرسی بصورت مستمر کماکان ادامه دارد و هر روزه از شرکت های تولیدی، پخش و داروخانه ها بازرسی صورت میگیرد، متصدیان داروخانه ها می بایست نسبت به توزیع و در دسترس قرار دادن کالای شیر خشک اقدامات لازم را صورت و به محض دریافت کالای عنوان شده کالا را در دید عموم قرار داده و بر اساس روند توزیع تعریف شده توزیع نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار