از پوستر یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 11 October 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مصطفی زارع زاده  در این مراسم که ساعتی قبل در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری باشکوه دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد، برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در استان که سال گذشته با مشارکت قریب به ۲۱ هزار شرکت‌کننده برگزار شد را با توجه نیروی انسانی اندک حوزه ورزشی این سازمان بسیار دشوار و مشمول قدردانی از آنان دانست.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: در یازدهمین دوره المپیاد ورزش محلات شهر یزد که با مشارکت ۳۷ هیات ورزشی استان به عنوان هیاتهای اجرایی برگزار خواهد شد، رقابت‌ها در ۶۵ رشته ورزشی و بیش از رشته‌های ورزشی دوره‌ی گذشته برگزار می‌شود.

زارعزاده با پیش‌بینی مشارکت ۳۰ هزار شهروند یزدی در یازدهمین دوره این المپیاد ورزشی، این رویداد ورزشی را از این حیث بی‌نظیر در کشور خواند و گفت: حتی جام پرچم نیز به نوعی الگو گرفته از این المپیاد ورزشی بوده است.

عزیز الله سیفی نیز در این مراسم از برگزاری این رقابتها به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدردانی کرد و گفت: استقبال ۲۱ هزار نفری شهروندان از دوره دهم المپیاد ورزش محلات یزد در سطح کشور بی‌نظیر بود که جای تشکر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از آغاز دوره یازدهم این المپیاد در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد در دوره‌های آتی این المپیاد شاهد رشد استقبال شهروندان از این رقابتها و سوق یافتن بیشتر آنها به ورزش باشیم.

بنا بر گزارش ارائه شده در این مراسم، در دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد در مجموع قریب به ۲۱ هزار ورزشکار مرد و زن در ۳۷ رشته ورزشی انفرادی در بخش مردان و ۳۴ رشته در بخش زنان و نیز ۱۶ رشته ورزشی گروهی در بخش مردان و ۱۱ رشته گروهی زنان و حدود شش رشته انفرادی و گروهی در بخش جانبازان و معلولان با هم به رقابت پرداختند.

این المپیاد ورزشی در قالب ۱۳هزار و ۳۵۴ بازی در دو بخش آقایان و بانوان طی ۳۳۵ روز با دخیل شدن ۳۴ مکان ورزشی و البته مشارکت ۳۱ هیات ورزشی استان برگزار شد و در پایان ۵۸۱ مدال طلا ، ۵۸۱ مدال نقره و ۶۶۵ مدال برنز به شرکت کنندگان و ۸۱ تندیس قهرمانی به تیم ها اهدا شد.

در المپیاد دهم محلاتی مانند امامشهر، صفائیه، آزادشهر، امامزاده سید جعفر(ع)، نعیم آباد و مسکن به ترتیب بیشترین شرکت کننده را داشتند.

گفتنی است؛ در مراسم رونمایی پوستر یازدهمین المپیاد ورزش محلات، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به استقبال رو به رشد شرکت‌کنندگان در این مسابقات و قدردانی از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، خواستار حمایت بیشتر از این رویداد ورزشی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار