مسئول صندوق ذخیره بسیجیان استان بوشهر از پرداخت تسهیلات شامل وام معیشتی و خرید کالا خبر داد و گفت: صندوق ذخیره بسیجیان ضمن حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی به کارآفرینان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 12 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سعید جام‌شیر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صندوق ذخیره برای اقدامات رفاهی و حمایتی بسیجیان در سال ۱۳۷۶ تشکیل شد، اظهار داشت: فعالیت این صندوق از سال ۱۳۹۶ در استان‌ها آغاز شد و خدماتی مانند سفر‌های زیارتی، انواع تسهیلات، بیمه تکمیلی، درمان و حوادث و خدمات به بسیجیان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳ مورد تسهیلات از سوی صندوق ذخیره بسیجیان استان بوشهر پرداخت می‌شود، گفت: پرداخت وام معیشتی، خرید کالا، بیمه تکمیلی و طرح‌های اشتغال‌زایی در دستور کار این صندوق قرار دارد.

مسئول صندوق ذخیره بسیجیان استان بوشهر با بیان اینکه پرداخت تسهیلات معیشتی تا سقف ۳۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود گفت: در پرداخت تسهیلات خرید کالا در میزان آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

جام‌شیر بیمه تکمیلی درمانی را از دیگر ویژگی‌های صندوق ذخیره بسیجیان استان دانست و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات برای سفر‌های زیارتی از دیگر برنامه‌های صندوق ذخیره بسیجیان استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی یکی دیگر از ویژگی‌های صندوق ذخیره بسیجیان است گفت: صندوق ذخیره بسیجیان ضمن حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی به کارآفرینان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌کند.

مسئول صندوق ذخیره بسیجیان استان بوشهر اضافه کرد: پرداخت تسهیلات در زمینه‌های معیشتی، اشتغال‌زایی، خرید کالا و بیمه تکمیلی و دیگر امور با نرخ سود ۴ درصد است.

برگزاری جام رسانه‌ای امید در عسلویه

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر نیز به عملیات طوفان الاقصی گروه‌های مقاومت فلسطین پرداخت و اظهار داشت: این عملیات پاسخ مهم و قاطع به بیش از ۷۰ سال ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.

محسن رضایی‌نژاد با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیلی‌ها آسیب‌پذیر هستند گفت: اقدام رزمندگان فلسطینی در این عملیات نشان دادند که در نیرو‌های نظامی و سیاسی اشغال‌گر و غاصب هیچ انسجام وجود ندارد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ محور و در ۱۰ قالب در بخش‌های مختلف از جمله شعار سال، جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های اجتماعی اجرایی می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر، پیوند رسانه و صنعت، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، خدمات سپاه و بسیج، سبک زندگی ایرانی اسلامی، بوشهر پایتخت مقاومت، مطالبه‌گری و کاهش مصرف برق را از دیگر محور‌های اصلی جشنواره ابوذر استان بوشهر دانست.

رضایی‌نژاد زمان ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره را ۲۰ تا ۲۵ آذر ماه امسال دانست و بیان کرد: پس از ارزیابی آثار اختتامیه جشنواره استانی هفته نخست بهمن ماه و کشوری نیمه دوم بهمن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از پوستر جام رسانه امید تصریح کرد: جام رسانه امید در سه محور جهاد تبیین، خدمت و امید آفرینی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر، با اشاره به برگزاری جام رسانه‌ای امید در عسلویه گفت: جام رسانه‌ای امید در راستای تقویت امید در جامعه اواخر آذرماه امسال در عسلویه جنوب استان بوشهر برگزار می‌شود.

رضایی‌نژاد اضافه کرد: در این برنامه خبرنگاران و فعالان مجازی در قالب‌های مختلف به‌صورت حضوری طی ۲۴ ساعت تولید محتوا می‌کنند.

وی برگزاری راهیان نور و راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه استان بوشهر دانست.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار