هشت کانون‌ فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با قرار گرفتن در صدر جدول برترین‌های چهارمین رویداد ملی «فرهنگ و هنر بچه های مسجد» رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 16 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، با اعلام نتایج برترین‌های چهارمین رویداد ملی «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» هشت کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با قرار گرفتن در صدر جدول برترین‌های چهارمین رویداد ملی «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» موفق به کسب رتبه‌های برتر در کشور شدند.

بر اساس این گزارش کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان در رواق نمایش موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد.

کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) از مسجد جامع سفیددشت شهرستان بروجن در رواق دانش و کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس از شهرستان بروجن در رواق کارآفرینی موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در کشور شدند.

همچنین کانون فرهنگی هنری مهرپویان از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه از شهرستان بن در رواق قلم، کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه‌الزهرا (س) از مسجد جامع وردنجان از شهرستان بن در طرح ملی مسجد کانون نشاط، کانون فرهنگی هنری سنگر مسجد از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای دستگرد امامزاده از شهرستان فرخشهر در رواق قلم، کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) از مسجد فاطمیه بروجن در رواق رسانه و کانون فرهنگی هنری نسیم صبا از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) از شهرستان لردگان در رواق سرود موفق به کسب رتبه‌های شایسته تقدیر در کشور شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار